terima kasih anda baca blog saya,semua tulisan saya bukan sebab nak nama tapi tulisan dari hati saya sendiri minta maaf kalau tersalah kata atau tersalah tulis. terima kasih sebab anda follow saya iloveyou so much :)-atikah-

Thursday, April 28, 2011

.kisah sem 1 , =)

uwahh diam tak diam akhirnye dah nak abis dah sem 1 ,
alahh mesti ade yang kate baru abis sem 1 ape la sgt an ,
p pade aku sem 1 nie yang banyak gil
e kenangan ,
manis,pahit,suke,duke aku yang ra
se,

ingat lagi 28.11.2010,
pertama kali jejakan kaki kat PMM ni
e ,
hahaa minggu MSK memang best gile,
penat giler tapi kenangan MSK sampai hari nie ak
tak leyh lupe.
HAHAHA , thnks to our senior yang jayakan mn
ggu MSK.

kenangan sem 1 kalau nak cite esok pon ta abis,
kenangan kat DUP 1B , kenangan kat V4,
mane2 pergi semua ade kenangan.

sem 1 nie jugak ak dianugerahkan BESTIES yang
sgt2 aku sayang,
HAHAHA.. nyna,nana,aine
e,ayue,tasha.
bersyukur tak terhingga dgn pemberian ni
e.











diam tak diam jugak aku dah abis final exam,
yeahhh!!! lapang gile otak aku .
sekarang waiting for result je.
redha dengan ap yang akan dapat HAHA =)

berita terbaru kami terima kami kene amik short sem .
sebab REPEAT KE ? NO,NO,NO
bukan sebab REPEAT. sebab kos kitaorang kene amik
subjek rekreasi. kene amik MARINE .
so akan ade outing,
cuti sem kitaorang start 29/4/2011-2/4/2011.
HAHA 4 hari jek .its oke la ade jugak cuti an =)

hari nie aku balik seremban wee~
seronok giler tak sabar dah nie,
kamsis pon dah kosong,
tnggal aku ngn bape orang jekk =)
nak kate sedih tnggalkan kamsis takk lahh,
sebab selase dah masuk balik an an an =)

macam-macam kisah kat sem 1 nie .
so tak nak cakap banyak
cume nak cakap
SELAMAT TINGGAL SEM 1 , HAHA

ade sesuatu untuk anda dan besties saya =) :

No comments:

Post a Comment