terima kasih anda baca blog saya,semua tulisan saya bukan sebab nak nama tapi tulisan dari hati saya sendiri minta maaf kalau tersalah kata atau tersalah tulis. terima kasih sebab anda follow saya iloveyou so much :)-atikah-

Friday, September 16, 2011


sista , i miss u damn , damn more than u will know .
bosan bila ta dgr ko bercerita pasal diri kau lagi dengan aku . sedih bila takde tempat nak mengadu selain mak n ayah . post yang niey bukan ak nak tunjukan kat satu dunia yang ak ad buat salah dekat kau , tapi ak tak berkesempatan nak bercerita dengan kau .

kau selalu bercerita dengan aku masalah kau , ye semua masalag kau tanpa sorokan sikit pon dari aku. hampir semua yang terjadi dalam hidop kau aku tau , sampai ak rase ak niey macam akak kau beb sebab ak tau semuanye tentang kau. ak ? aku je wat salah ak sorokan something dengan kau . n aku tau kau kecewa dengan aku kan kawan ? eyhhh silap kakak :) takde kate kate laen selain dari aku mintak maaf beb. aku takde niat nak sorokan dari kau , tapi terlalu bnyak masalah yang kau kene tanggung ak taknak semakan kepala kau nak pikir tentang aku . sebab aku tau masalah yang datang bertimpa timpa dalam hidop kau cume sementara bila semuanya ok ak akan bercerita dari awal sampai habis . satu bende yang ak respect tentang kau ,kau tak penah down bila ade masalah walaupon hati kau tuhan jek yang tau

beb dah dah la merajuk ngn aku , sumpah ! taknak ilang kakak mcm kau . i need u right now. ak tengah buntu niey beb . hmm kalau boleyh ak nak tau masalah kau lagi . ak tau kau tgh ade masalah kan ? so ak nak dengar masalah kau .
satu bende ak janji dengan kau yang ak takan berahsia lagi dengan kau walaupon bende remeh temeh , ok beb ? :)

*imisssssuuuusoooomucchhhhh ayen roslan*


zaza ! heee terima kasih sebab kau sudi kawan dengan aku balek .
raye yang cukop bermakne untuk aku sebab ak masih ade kawan macam kau .
kesilapan ak yang dulu ak susun 10 jari mintak ampun oke sista !
kau pon akak aku jugak beb :)
cume kadang kadang ak malu dengan kau sebab salah ak kat kau dulu tuh 
hope persahabatan niey akan kekal okey kawan :)

*iloveusooomucchhhh zaza zakaria*

1 comment:

  1. weyh mok ko na ta rase makan slipar saiz 14??
    free jer weyh....aku blanje...
    haha...past is past mok~
    aku da tanak pikir da~
    just don't bring it back...
    okeyh bebey <3

    ReplyDelete