terima kasih anda baca blog saya,semua tulisan saya bukan sebab nak nama tapi tulisan dari hati saya sendiri minta maaf kalau tersalah kata atau tersalah tulis. terima kasih sebab anda follow saya iloveyou so much :)-atikah-

Friday, December 16, 2011

.end of semester 2.

assalammualaikum , hello , hye , uhhh lama beb lama betol tak bukak blog lame betol ta update lame betol ta jenguk blog sangat2 lama :) maklumla aku bukan kaki diari punye orang hari2 nak update blog HAHA ! . tapi ta tau kenapa sekarang bosan giler tahap giler sampai nak update jugak blog:)
dah malas nak membebel panjang panjang diam tak diam dah nak abes sem 2 dah aku kat PMM hahaha cite mcm dh nak grad ark ! haaihhh macam macam kisah dh berlaku mase sem 2 niey ,macam macam yang aku belajar untuk sem niey trima  kasih JB3046 dekat sini la bermula segala galanya, ape bnde JB 3046 ? tak payah la nak tau kowt cukup la ak bagitau dekat sini la aku membesar dngan adik beradik angkat aku :) 
pahit,manis,suke,duke semua bermula dekat sini semua dengan adik bradik angkat aku niey weyhhh cume yg lagi sorang adik angkat aku ta duduk sekali dengan kami :) 
meyh sini ak kenalkan meyh dengan adik bradik JB 3046 :

okay comel ark ? comel an ak tau lagi comel dri aku ye ye dah dah takyah puji dye . baby tetik niey satu bilik dengan aku,aku berdua jek dengan dye dalam bilik HAHAH ! ayue nama dye seayu tuan dye jugak :) thnks baby jadi roomate aku , sem depan kuatkan lagi alarm kau okay tuka lagu biar bangun terus berjoget ;)

nana n nyna bukan roomate ak tapi bilik depan aku , ap function dye dlm rumah tu pada aku ? sorang pakar kewangan sorang pakar motivasi . HAHA :) macam tukang tilik pown ade macam tau2 tyme bile ak ade masalah. rindu nak baring atas kau nonok . rindu nak kejar kau dalam rumah nana:')



hujung sekali pandang betol2 hujung sekali yg pakai tudung HAHA tu ainee,dye la adik yg ta tinggal ngn kitaorg tapi hari2 datang rumah kami . ape function dye huihh pegi kelas kami naek kereta dye,tukang marah kat aku bila aku malas pegi kelas trima kasih baby meyh cium sket mmuahhhxx !

qasseh natasha,merangkap penolong ketua kelas. untung duduk serumah dengan penolong kelas niey sebab ap ? sebab semua info pasal kelas orang pertama yg akan tau kami, kelas cancel pown org yg pertama tau adalah kami untungkan ? tapi susah weyhh jadi dye semua beban atas bahu dye aku simpati ngn kau kak HAHAH ! tu je aku mampu selain dapat cakap trima kasih jadi sebahagian dari tykah :) meyh kiss sket mmuuahhxx !

mereka la racun mereka la penawar , lebih bnyak mase ak dengan mereka . haihhh sem 2 bnyak kenangan dari sem 1 :) bila cuti baru terase rindu mase tu la nak tergedik2 ak terbayang kenangan ngn dorang kat rumah.mase niey la nak terhegeh2 aku nak tgok gamba lama dengan dorang :') bnyak bende jadi kat aku sem niey n to you baby thnks alot sebab ad sentiase dengan aku bila diperlukan thnks alot beb bukan ak nak megampu or what tapi ak berkata dari hati aku sendiri . takde bnde laen yang aku mintak selain sem 3 niey lebih baek dri sem 2 jauh lebih baek weyhh tu yang aku minx. rindu kite yang dulu yess yang dulu . yang dulu dulu laa kau ingat ta? haa yg tu laa . 

selamat tinggal sem 2 selamat tinggal 2011 .
selamat datang sem 3 selamat datang 2012 selamat datang  umur 20 ~:)

ok dah cukup la aku mengarut macam orang mabuk pagi pagi buta niey. iloveyou beb :)
*gamba dengan super baby rinduuuu <3

No comments:

Post a Comment