terima kasih anda baca blog saya,semua tulisan saya bukan sebab nak nama tapi tulisan dari hati saya sendiri minta maaf kalau tersalah kata atau tersalah tulis. terima kasih sebab anda follow saya iloveyou so much :)-atikah-

Tuesday, May 3, 2011

musim short sem ! =)

3/5/2011,AHAHA,
tarikh yang aku betul2 takan lupe ,
ahaha kenape ?
hari nie la pendaftaran short sem .
agak BENGGANG sebenarnye bile ade mulut yang cakap
orang yang amik short sem nie orang yang tak cukup ilmu/orang yang repeat!
kitaorang kene short sem bukan sebab repeat paper la sayang !
kos tourism wajib amik short sem untuk subjek rekreasi .
so bertanye dulu sebelum bercakap oke.=)

alaaa bukannye payah pon ,
kelas seminggu bape kali jekk.banyak rehat l
a jugak.
so ape ade hal ? releks sudah .

p yang sedihnye tyme2 nie plak nak demam,
urgghhhhh!! memang spoil la !
sampai2 jek nak kene naik tangga yang bertin
gkat2 tingginye.
kemas2 barang then pegi daftar
short sem.


.wif ayu,dye bukan roomate saya tapi dye jiran saya=).

wif kak tasha and ayu. kak tasha tu baru roomate saya !


si comel nie mmg pantang nampak camera !

oke cukup ! tak tau nak cakap ape lagi,esok dah start kelas
kul 2ptg sampai kul 6ptg.
uwahhh memang macam pelajar cemerlang la an .
HAHAHA oke papai !


3 comments:

  1. ahahahahahah ko tak datang menyemak kat bilik aku asal ? tgokk ayu , dari satu bilik ke satu bilik dye datang hahaahahhahahaahahahhahahahaha

    ReplyDelete
  2. ahahahahhaahaaaa :) na dtg menyemak at bilikk tykah ag ! yeayyy <3 uhuuu

    ReplyDelete