terima kasih anda baca blog saya,semua tulisan saya bukan sebab nak nama tapi tulisan dari hati saya sendiri minta maaf kalau tersalah kata atau tersalah tulis. terima kasih sebab anda follow saya iloveyou so much :)-atikah-

Friday, May 6, 2011

selamat hari ibu mak !

selamat hari ibu ! kepada mak saya dan kepada semua ibu-ibu
seluruh dunia.
memandangkan mak saya selalu follow saya
kat facebook dan kat blog,
saya ade sesuatu untuk mak saya sempena hari ibu nie .

mak this is for yo
u!=) :

kadang2 along nie menyakitkan hati mak kan ?
kadang2 along nie tak dengar cakap kan ?
bila mak suruh buat sesuatu mesti along buat lambat kan ?

tapi mak tau tak bila along dah sambung blajar,
hari pertama along masuk poli,
menitik air mata along sebab takde orang nak bising2 kat along ,
mase tu along rase nak balik jek mak.
along rase mase tu along taknak belajar lagi.
hari-hari along rindu kat mak ,
bila mak telefon along mak menangis sebab mak rindu kat along
along menangis tanpa hent
i mak ='(
ya allah mase tu along terbayang macam mane eh
agaknye orang yang takde mak kan ?
takde tempat nak mengadu,takde tempat nak kongsi cerita
mak tau tak bersyukur sangat2
along ade mak ,
mak nie hebat mak tau tak ,
sebab ape ?
mak nie PA along,pakar pemakanan along,kaunselor along,
doktor along,pendek cite mak nie segala-ga
lanya untuk along. aha =)

bila balik cuti an saje jek along buat mak bising,
sebab dah lama tak dengar mak bising,
ahahaahahah =)
mak bila dh start bercakap wahhh non-stop an .
hebat la mak along nie .

mak terima kasih yang tak terhingga sebab lahirkan along mak,
peritnye mak lahirkan along mak dah ceri
ta kat along,
memang tak dapat dibayar dengan ape2 mak ,
terlalu besar pengorbanan mak untuk along,
mase,wang ringgit,nyawa sume tu a
long ingat mak ,
along sentiase doa kat ALLAH supaya mak panjang umur mak.
tak sanggup along nak kehilangan mak.
terlalu berharga mak untuk along.
lebih rela along yang pergi dulu dari along hilang mak .
along janji ngan mak bila suatu hari nanti
along dah berjaya,
along takan pernah lupakan mak .

mak,sempena hari yang indah nie along nak ucapkan
SELAMAT HARI IBU!
bukan hari ni je tapi hari2 adelah ari ibu mak
terima kasih sekali lagi untuk semuanye
hanya ALLAH yang dapat balas mak ,
semoga mak pnjang umor and mak dimurahkan rezeki .
along saaaayyyanggg mak sangat2.
lebih dari segala-galan
ya makkk .

"mommy,iloveyou for all that you do. i'll kiss youand hug you
'cause you love me too,you feed me and need me to teach you to play,
so smile'cause i love you on this mother's day. mummy,i love you"









No comments:

Post a Comment