terima kasih anda baca blog saya,semua tulisan saya bukan sebab nak nama tapi tulisan dari hati saya sendiri minta maaf kalau tersalah kata atau tersalah tulis. terima kasih sebab anda follow saya iloveyou so much :)-atikah-

Saturday, May 14, 2011

suke bertukar duka !

suke sebab semalam petang lepak rumah ainee zainuddin (my bff),
malam tido rumah die.
sebab kamsis takde orang lan
gsung .
ingat dapat ak nak duk sora
ng2 kat kamsis ?
memang tak lahhh ka
n ahahaha .:p

keluar malam dengan ainee sayang =)

ahaha =)

kemana sahaja mesti ade praveen =) sporting
gile mamat niey !



cube teka ap kawan ak niey buat? ahaha dye nie klakar tahu :P



ayang ayang chubamm uhh :p

oke cita baru nak start sebenarnye ,
balik je poli terus terpikir pasal result exam .
memang aku nie effect lambat la an ,
orang dah lama rase cuak aku baru har
i ni,
tu pun lepas aku bukak website pmm,
kalau aku tak bukak memang tak tahu la res
ult kuar bila,
hanye dengar cakap orang je ,
ahahahaha :p

mengikut kata lecturer aku lah kan result kuar bulan6
aku rase ak tak pekak lagi weyhh betul bulan 6.
kawan aku ade mase lecturer cakap mcm tu .
pastu ak bukak website ,
kat website tu tulis bulan jun,
ak rase aku tak buta weyhh , betuulll .

alih-alih dapat tau result kuar 16 m
ei niey .
bertambah tak keruan lahh aku ,
semua benda yang aku buat sume tak menjadi apahal .
jangan ditanye la paper hari tu mcmne ?
memang diakui susah sangat2 lah kan .

haii hanye mampu berdoa yang terbaek je la skunk,
nak menyesal dah terlambat ,
nak menangis memang tak guna lah kan .
nak cuak lebih2 pon tak gune result tetap kuar
so... go on je la .

ouhh tykah . tuggu je la keputusan ye .
terima je la ap yang ko dapat.
bersukur je .





No comments:

Post a Comment