terima kasih anda baca blog saya,semua tulisan saya bukan sebab nak nama tapi tulisan dari hati saya sendiri minta maaf kalau tersalah kata atau tersalah tulis. terima kasih sebab anda follow saya iloveyou so much :)-atikah-

Saturday, February 19, 2011

aku masih sayang ko wahai SAHABAT...


wahai KAWAN yg bergelar SAHABAT..aku sedar satu kesilapan aku yang besar .. aku abaikan ko semenjak aku berjumpe kawan baru...jauh dari sudut hati aku..aku masih anggap ko SAHABAT aku..sebab seramai mane pon kawan yang aku jumpe beFont sizelum tentu akan ade yang boleh ganti tempat ko sayang.. kadang2 hati aku berkata lebih baik kite tak berpisah sebab aku masih rindukan kenangan kite dulu..kesilapan aku sebab terlalu leka dengan dunia aku sehingga tak tersedar aku lukakan hati kau ..abaikan ko..sedangkan kite dulu terlalu akrab..aku betul2 minta maaf dengan ape yg terjadi..aku nak macam dulu , tapi aku tak tau mcm mane aku nak rapat dengan kau..sebab aku malu dengan diri sendiri aku malu sebab aku bodoh..aku sayangkan ko wahai kawan..please jangan buang aku dari hidup kau..sebab selamenye kau adalah sahabat aku...percayalah aku nak kita macam dulu..aku masih sayangkan persahabatan kite..


p/s to aen n zaza ; aku tak malu nak mengaku yang aku salah.. aku lupekan korang , aku abaikan korang.. tapi percayalah sayang aku jadi macam ni tanpa aku sedar..itu kesilapan aku wahai sahabat..maafkan aku..

aku rindu,
sayang kamu,
padamu aku cinta kepadamu,
sayang kamu =)

No comments:

Post a Comment