terima kasih anda baca blog saya,semua tulisan saya bukan sebab nak nama tapi tulisan dari hati saya sendiri minta maaf kalau tersalah kata atau tersalah tulis. terima kasih sebab anda follow saya iloveyou so much :)-atikah-

Wednesday, February 2, 2011

..mengimbau zaman sekolah sebentar..

sape mereka diatas nie??? mereke la penghibur hati aku hahahha...mereke telah hadir dalam hidup aku wahai kawan2...melepak bersame,belajar bersame...hahah banyak lagi la....pendek cite 5 tahun dah mereke bergelar kawan aku...=)

kenape tetibe nk mengimbau zaman sekolah??..entah la..tetibe je..tetibe je rase rindu kat mereka..hahaha..masing-masing dah bawak haluan masing2..bukan la terus senyap mcm tu jekk cume dah sibuk dengan belajar kowt..tapi bile duduk sorang2 dengar pulak lagu-lagu tema kitaorg mak ai...sebak la plak..=)..ape yg paling dirindukan?? hahahha pangai jahat kitaorg la...jahat ke?? x la nakal je..ap yg kitaorg buat bersame-same??...kitaorg pernah PONTENG KELAS bersame, TIDO dalam kelas bersama..hahahah...pergi kantin sebelum masenye paling hebat la...tapi tak bermakne kitaorg teruk..result exam gempak jugak hahahhaha...hubungan dengan cikgu2?? jangan cite la..akrab gile dah macam kawan2..hahhaha...boleh lepak2 semeje lagi...gamba kat atas niey time sambutan hari guru kat sekolah..bersame2 kawan yg aku sayang..wanie n fiza...=)



No comments:

Post a Comment