terima kasih anda baca blog saya,semua tulisan saya bukan sebab nak nama tapi tulisan dari hati saya sendiri minta maaf kalau tersalah kata atau tersalah tulis. terima kasih sebab anda follow saya iloveyou so much :)-atikah-

Monday, February 21, 2011

ape ade pada cinta??

cinta ke bile kite sanggup lukekan tgn kite semate2 nk ukir nme bf/gf?

cinta ke klu kite berjaya x kuar rumah sebab b
f/gf x bagi?

cinta ke klu berjaya tabur janji manis sedangkan x berjaya tunaikan?

cinta ke klu sanggup buat ape sahaja untuk bf / gf?

agak-agak ape jawapannya??



kalau tanya aku dah tentu lah jawapannye TIDAK.. tapi itu pandangan masing-masing . . entah la aku tak nampak ape-ape pun tentang cinta sekarang . . pintu hati belum terbukak kowt.. nak kte FUCK LOVE tak jugak lah . =) cume keliru bila awal-awal bercinta wah! manis seyh ayat anda . . kalah gule manisnye!

betul cakap kawan aku yang sorang ni . . SINGLE IS BETTER .. YUP! aku berani jamin yg kate-kate dye mmg betul . . mule2 aku dengar ayat tu aku cakap "macam lah bagus sgt " tapi bile aku try sendiri yup! aku tarik balik kate-kate aku kenape aku rase better single??

1) keluar mane2 x perlu ade yang melarang (kecuali mak n ayah )

2) x perlu nak mcj sepanjang mase (save kredit )

3) x payah kusut2 nak pikir hadiah hari jadi (duit save lagi)

4)x perlu nak pujuk-memujuk sepanjang mase (menyemak jekk)

5)korang bebas berkawan tanpe perlu fikir akan ade yang jelous ..=)


and banyak lagi . . see best kan?? tapi tu aku lah . . tak tau nak macam nie sampai bile.. alah aku percaya pada jodoh .. suatu hari nanti jumpe jugak berdoa jek..=) orang kate mude cume sekali so wahai sayang2 sekalian jangan terlalu konkong hidup anda hanye kerana cinta yang belum tentu kemana oke? x salah bercinta n menyintai seseorang tapi perlu kawalan oke..=0








No comments:

Post a Comment