terima kasih anda baca blog saya,semua tulisan saya bukan sebab nak nama tapi tulisan dari hati saya sendiri minta maaf kalau tersalah kata atau tersalah tulis. terima kasih sebab anda follow saya iloveyou so much :)-atikah-

Thursday, February 3, 2011

..oh dup!!..

dup 1b tu ap?? dup tu maknenye diploma pengurusan pelancongan..1B tu ap? 1b tu sebab aku baru sem satu...kenape b?? sebab ade dua kelas a dengan b..kenape aku kat kelas b?? yang tu jangan tnye xde jawapan tuk soalan itu ok..hahaha...nie la budak2 classmate aku..ade banyak lagi tapi yang nie je yg sempat aku edit..n yang nie paling kelakar!!...jum check mcmne aku boleh kawan ngn dorang n kenape aku suke kawan ngn dorang


ERYN- minah ni aku kenal time MSK(minggu suai kenal),waktu tu aku tak tau pun die same kos ngn aku,die duduk belakang aku pastu die maen picit-picit bahu aku ahaha...dari situ aku stat tegur dye..seorang yang banyak cakap n suke ketawa..ahahaha..ade sikit pangainye mcm aku..=)


NYNA- aku knal dye time aku dah masuk kelas..time tu lecturer tanye sape yg reti menari n menyanyi..ha time situ la mule pndg2 senyum2..hahah terus bercakap..kecik je orngnye..kelakar jgn cite la..pecah perut aku..=)


DAYAH-kawan lame eryn..sme mcm aku kenal eryn sebab time tu dye sebelah eryn je kowt..aha=)...suke gelak ape yg orang wat lawak..pendek cite dye terime je lawak kitaorg..=)


ATYN-bermula dari senyuman kowt..=) turun ke hati...ceewahhh! jiwa lembut orgnye...kelakar..aha=)


TASHA-dlm kelas panggil kak tashe..ahahaha..yang nie pun kenal melalui senyuman jugak..sebab first masuk kelas aku duduk sebelah dye..suke wat lawak tapi dalam keadaan yg mmg selambe giler..klu dye marah...sumpah !! kelakar giler..=)


AINEE-member kak tashe..pun same gak kenal melalui senyuman..=)..ayat nak bise jekk tapi dalam keadaan lawak..hahaha..


AYU-alahai chumel je orgnye..cute jek..kurus jekk...dye same cam dayah terime jekk ap org wat lawak..dye gelak jekk..=)


EKA-klu x kenal ingt sombong p bile dah kenal makk aii...bnyk cakap nie...aha~.suke ketawa mcm wokietalkie..hahahaha


SHAH,FAEZ,PRAVEEN- 3 jejake yg sentiase bersame...pendek cite mmg kelakar=)


p/s-kenape aku nk cite pasal dorang?? sebab bile dah balik cuti ni baru aku sedar dorang ni lah yang ceriakan hari2 aku di poli...walaupun gelak sentiase x bermakne dorang lupa kawan weyh..aku terase sunyi bile satu hari x nampak muke dorang..swear this is tru!=)..kitaorg selamba nak gelak depan orang pedulik la ape org nak kte..pendek cite aku nak cakap love u sooo mucchh sayang=) (lega dapat cakap) hahahaha..kawan sampai bile2

No comments:

Post a Comment