terima kasih anda baca blog saya,semua tulisan saya bukan sebab nak nama tapi tulisan dari hati saya sendiri minta maaf kalau tersalah kata atau tersalah tulis. terima kasih sebab anda follow saya iloveyou so much :)-atikah-

Tuesday, July 5, 2011

dengar la awak , nie untuk awak ;)

awak dengar la awak lagu niey untuk awak sy cube terjemahkan untuk awak
ade kene dengan kisah kita ;)

disini bermulanya pertemuan yang terakhir
kehilangan amat terasa dihati
mungkinkah ini yang tertulis ditangan takdir
kuterima perpisahan ini
(kalau hari nie kite berpisah an awak kerana ketentuan takdir , saya terima awak mungkin ini yang terbaik untuk kita. kehilangan awak amat2 terase.rase laen bila awak takde)

dulu kita satu jiwa satu impian
susah dan senag kita bersama
namun itu semua hanya sementara
(kite sweet giler an dulu ? satu jiwa . awk paham saya saya pon paham awak. ap yang awak suke tu jugak la yang saya suke awk.tapi baru sy sedar semua tu ta kekal lame semua tu hanye sementara.bahagia tu kejap je awak)

hanya lagu yang menjadi ingatan
hanya lagu yang menjadi kenangan
seandainya masa itu kembali semula
inginku miliki lebih darimu
(banyak lagu kisah tentang kita sampai kita berpisah pon ade awak bagi lagu kat saya. awak tau bile sy rindu awak lagu2 tu la yg jadi teman saya awak.kadang2 nanges kadang2 suke hahahah ;) kalaulah mase tu boleyh putar balik kan awak nak sgt sy abiskan mase sy dengan awak.nak sgt cipta lebih banyak kenangan dengan awak)

mungkinkah ini yg tertulis di tgn takdir?
kuterima perpisahan ini
perpisahan yg tak kuduga telah terjadi
dirimu pergi biar ku sendiri.
(skunk baru sy tau awk perpisahan ini semua ditangan takdir.kita jumpe pon telah ditentukan takdir maka angaplah perpisahan ini jugak ketentuan dari takdir.kalau ini rencana darinya saya terima awak.memang sekali pon sy tak sangka akan berlaku perpisahan antara kita. sknk awk dh jauh tinggalkan saya,saya sorang2 awak, awk ingat saya lagi tak awk ? awak syg sy lagi ta awk ? hmm .. sy rindukan awk)

*lagu :perpisahan
artis : aizat.

No comments:

Post a Comment