terima kasih anda baca blog saya,semua tulisan saya bukan sebab nak nama tapi tulisan dari hati saya sendiri minta maaf kalau tersalah kata atau tersalah tulis. terima kasih sebab anda follow saya iloveyou so much :)-atikah-

Friday, July 1, 2011

membebel ;)

yeaaa blog dah boleyh bukak la hee ;)
new entry cakap pasal new life la ;) dah nak naek sem baru so new life la . semangat baru,sem baru,sumenye yang baru .

yes ! no more KAMSIS la sayang .
start sem depan duk rumah sewa with my besties.
hope semuanye okey.

tapi untuk sekarang niey tengah cuti sem ,

cuti yang tak macam cuti sangat la an .
cuti 2 minggu jek

kira cuti la jugak .
wee~seronok jugak cuti tak payah pikir pasal study jap,bangun awal bla bla bla. errrr~

new life jugak sebab try to be single person .
HAHAHAH single hanye pada kate "takde pakwe" jek .
tapi dari segi laen i still have my family,and my friends.
bercinta ? tolak tepi dulu la malas nak pikir . ;)
hidop single pon happy what . ;)

okey balik cite pasal cuti. HAHAH ade yang tanye cuti buat ape jek cik tykah ?
HHAHAHAHAH alaaa mcm biase la cuti buat ape lagi
duk umah je la melepak . ;)
makan non-stop weyh heee .
makin besar la badan n pipi aku haaaa .,;)

selain makan melepak kat umah malam nie keje aku :

skype with ainee zainuddin ;)



skype with ma n bella so sweet ;)

thnks teman malam saya dengan skype HAHAHAH ;)





No comments:

Post a Comment