terima kasih anda baca blog saya,semua tulisan saya bukan sebab nak nama tapi tulisan dari hati saya sendiri minta maaf kalau tersalah kata atau tersalah tulis. terima kasih sebab anda follow saya iloveyou so much :)-atikah-

Sunday, July 3, 2011

malaysia ouhh malaysia ;)

skuad malaysia

vs

taiwan .

skuad malaysia lawan ? hmm mestilah aku tengok beb mane boleyh tak tengok
penyokong kuat la katekan an .
separuh mase pertame : wahh game dah cantik malaysia dahului dulu beb 1-0 wahh tyme tu
perg ! bangga gile wa .;)
tapi nak buat mcmne an dengan sepantas kilat taiwan dapat menyamakan kedudukan dengan malaysia 2-2 .

yang tak puas ati penyokong2 malaysia,
1 game tapi sampai 3 penalti diberikan pada taiwan ?
huh ! *&%//%$@# punye REF !

hmm walau ape pon TAHNIAH sebab malaysia berjaya ke peringkat seterusnye
kerana agreget 4-4 .
next game malaysia lwn singapore
malaysia boleh meyh !



No comments:

Post a Comment