terima kasih anda baca blog saya,semua tulisan saya bukan sebab nak nama tapi tulisan dari hati saya sendiri minta maaf kalau tersalah kata atau tersalah tulis. terima kasih sebab anda follow saya iloveyou so much :)-atikah-

Saturday, July 23, 2011

cot cet !


ok lame giler ta update blog ! . rindu gak la an (;
actually bz sikit la coz baru 2 minggu masok poli balek .
samabung sem 2 wee~ dapat gak smbung an :) ALHAMDULILLAH .

hmm walaupon 2minggu baru masok poli ,
fehhh tension giler , down giler tyme uhhh tuhan je y
g tao .
banyak masalah tanggung sorang2 .
boleyh kate tiap2 malam menagis la .
sampai satu tahap ta tahan call mak ak la menangis mcm ade kematian weyh !
bukan ta nak kongsi ngn kawan2 p m
cm segan plak hee :)
sampai amik keputusan mendadak na benti poli la . hahahahha
huh ! gile la ko tykah !

but sib baek ade mak ayah adik n besties ak ade kat belak
ang aku !
sentiase support aku !
sayang giler kat kamu semua
mmmuuuahhhh !

balek semban bende yg paling aku suke ,
pulak jumpe ngn my sista ! hahahah (kawan baek
aku)
amek ak meyhh siap lepak MCD g !

i lovve u la geeemoookkk ! :D


than 23/7/2011
weee~ hari yg dinanti2 laaaa .
PT masoookkkkkkkkk
k :D
fehhhh suke giler aku !
nana call pagi2 terus bgn aku !
semangat giler aku .
than mula la buat badget n beli brg
2 yg sepatotnye :D
mcm biase lebih bgi mak n ayah aku la
annn :P
bagi aku mmg l
esap pt aku ! :)
pegi shopping dri ptg smpi tgh malam hahahahha :)



ha nie lagi satu !
bende wajib kene beli dlm kos tourism niey .
makeup !
kat sini jek dh hangus bape bnyak jugak la :P
nie kalau ta pakai g kelas mmg tak la an .
silap lect ta pasal2 kene sound t.
penampilan kene jage ,
kang ta pasal2 lect makeupkan nnti .
tanak ak jdi mangse . HAHAHAHAH :0

ok nak cite tuh jek dh ta tau nak cakap ap g .
k bai ! loveu !




No comments:

Post a Comment