terima kasih anda baca blog saya,semua tulisan saya bukan sebab nak nama tapi tulisan dari hati saya sendiri minta maaf kalau tersalah kata atau tersalah tulis. terima kasih sebab anda follow saya iloveyou so much :)-atikah-

Saturday, December 31, 2011

.end of 2011.

selamat tinggal 2011,selamat jalan 2011,nyah kau ! HAHAHAH ! takde laa gurau je . alhamdulillah tamat laa jugak 2011 , 2011 banyak bende yang dah mengajar aku pada tahun niey,banyak betul pahit manis kelat masin tawar yang aku dah lalui dalam tahun nie. malas nak kenang dah banyak sangat . barang yang lepas jangan dikenang :)

hey 2012,selamat datang 2012,ASSALAMMUALAIKUM 2012 :)
takde banyak yang aku mintak untuk tahun niey cume aku mengharap tahun 2012 jauh jauh jauh jauh jauh jauh dan jauh lebih baek dari 2011
yee memang betul cakap orang nak tahun tu baek kene bermula dengan diri sendiri jugak. sebab tu aku tak meletakan azam yang ntah pape yang aku rase aku tak mungkin nak buat .apa yang aku boleh cakap azam 2011 ak bawak ke 2012 nampak sangat la azam aku 2011 tak menjadi kan ? eyhhh suke hati aku laa dah tak menjadi nak buat macam mana an ? HAHA ! takpe laa at least ak try.

haaihhhh 2012 please be nice to me okay sayang <3 .

sambut kedatangan 2012 dengan kawan baek aku and family
sampai je seremban balek rumah kejap terus keluar dengan 3 orang dara niey
niey je gamba yang ade dengan busuk busuk aku niey ;)
thanks to zaza untuk belanja PIZZA mentang2 PTPTN dah masuk bagus carik berkat belanja kami .

2 orang gemok niey muke je baek bab menganjing no.1 ! HAHAHHA ;)
saya sayang gemok saya ! ;)
okay aku over giler depan camera mase niey weyhhhh . 

wuuuuu kene pelok <3

ayen and fieza !

iloveyousostronggg

nothing can change my love for you ;)

motif gmba niey nak tutup no flat keteee :)

bukan lesbian okay , niey kasih sayang namanye :)

lake garden seremban :)

okay aku gemok !

ntah ap yang kelakar sangat entah gemok niey gelak sakan .


babe ! dengar sini . boleyh tolong ? ta susah ak minx tolong sikit jek . tolong jangan tinggalkan aku okay :') kalau anda tingglkan aku,ak terjun tasik tadi weyhhh swear ! HAHAHA ! BODOH BETOL AKU NIEY !. tak laa ak cakap macamniey sebab ak terlalu sayangkan korang eyhh sayang laa paham ? haa ak sayang mmuuahhxx! 
takde sape boleyh pisahkan kite kecuali takdir dan maut . :)





No comments:

Post a Comment