terima kasih anda baca blog saya,semua tulisan saya bukan sebab nak nama tapi tulisan dari hati saya sendiri minta maaf kalau tersalah kata atau tersalah tulis. terima kasih sebab anda follow saya iloveyou so much :)-atikah-

Friday, December 23, 2011

Faizal Tahir - Sampai Syurga (akustik)



Ku membenarkan jiwaku

Untuk mencintaimu

Ku persembahkan hidupku

Untuk bersama kamu

Dan diriku untuk kamu

Belum pernah kumerasai begitu

Semua itu telah berlalu

Harapanku palsu

Dan mungkin hari yang satu
Terus ku tertunggu

Di hatiku masih kamu

Belum pernah ku ingin terus memburu

Aku lemah tanpa kamu

Ku inginmu dampingi ku

Aku fahami aku bukan terbaik
Untuk dirimu

Namun aku tetap aku

Yang terbaik untuk diriku

Hanya satu
Hanya kamu

Ku membiarkan hatiku

Untuk merinduimu

Ku menghamparkan sakitku
Untuk tatapan kamu

Bersamamu harapanku

Hilang dalam terang yang membutakanku

Aku lemah tanpa kamu

Ku inginmu dampingi ku

Aku fahami aku bukan terbaik
Untuk dirimu

Sampai syurga ku menunggu

Sampai syurga ku cintamu

Hanya kamu

Dan segala yang ku ada
Ku berikan semua

Untuk dirimu saja

Ku mahu dirimu

Bahagia untuk selamanya

Biar sampai syurga
Aku menunggu cinta darimu
Agar ku sempurna

Aku fahami aku bukan terbaik

Untuk dirimu

Namun aku tetap aku
Yang terbaik tuk diriku

Hanya satu

Aku lemah tanpa kamu

Ku inginmu dampingi ku

Aku fahami aku bukan terbaik
Untuk dirimu

Sampai syurga ku menunggu

Sampai syurga ku cintamu

Hanya kamu

#fahamkan lirik itu betul2 aku tak pandai bermadah helah, bergurindam bagai tapi yang aku tau lagu niey utk insan yang akan bertakhta dalam hati aku suatu hari nanti :) <3

No comments:

Post a Comment