terima kasih anda baca blog saya,semua tulisan saya bukan sebab nak nama tapi tulisan dari hati saya sendiri minta maaf kalau tersalah kata atau tersalah tulis. terima kasih sebab anda follow saya iloveyou so much :)-atikah-

Sunday, December 25, 2011

new semmm :)

diam ta diam sedar tak sedar 27/12/2011 dah nak masuk sem 3 sebagai student diploma pengurusan pelancongan :)
nak atau taknak suka atau tak kene jugak balek melaka setelah sekian lama cuti semester. walaupun cuti tak pegi mana mana bercuti ke ap ke duduk rumah pown dah cukup releks dah untuk aku . seronok jugak laaa dapat tengok family tercinta dekat rumah .

okay nak balek melaka aduhaiii cukup malas , macam nak patah tulang tulang aku nak kemas baju, nak crik balek baju nak basuh baju aduhaiii cukup malas :/ . 
pasniey basuh baju sendiri takde mesin basuh de, makan pown pasniey kene jimat balek maklumla duduk luar kan bnyak duit kene pakai,pasniey takde tido petang lagi sebab petang ade kelas urgghxxxxx! pasniey dah mule bz dengan assgment . haaa cakap pasal assgmnt , selagi tak sampai hari jumaat kau jangan mimpi laa asggmnt ta melambak , melambak macam air terjun lepas satu satu assgmnt ! hahahaha pasniey boleyh kuar malam ? eyhhh mesti laa boleyh kuar malam pown bukan pegi mane pown bukan pegi club ke ap jangan salah faham . kuar pegi lepak MCD laaa , tgok movie HAHAHAHAH . silonok pulak aku . 

NEW SEM , NEW LIFE , NEW HOPE ! macam orang laen jugak la aku , bile masuk sem baru masuk tahun baru semua buat azam macam tu jugak la aku . azam aku ? hmmm takpelaa cukup la aku bagitau azam 2011 aku akan tarik ke tahun 2012 , so 2011 please be nice to me okay sayang ;) . kenangan 2011 yang manis aku simpan yang pahit buang jauh2, tanam dalam2, bakar sampai takde kesan . nak balek niey macam2 wasiat mak aku tinggalkan berbanding dengan ayah aku . haaaihhh mak2 bnyak sangat laa ntah ingt ntah tak bile along balek nnti mak :p

macam mak korang jugak pesan macam2 kan ? pesanan mak aku biase laa solat jage,duit jimat2 jangan asyik enjoy je,belajar betul2,duduk dengan kawan kawan jgn gaduh2 kawan baek2(alaaa mcm buidak tadika pulak), jangan ponteng kelas, assgmnt mesti buat.bla bla bla bla bla bla terlalu bnyak susah nak ingat laaa otak aku memori kecik sangat !:D

2.30 p.m 26/12/2012 masih dekat rumah menikmati saat saat terakhir dekat rumah , amek bau rumah jap ( macam blaja kat oversea plak) HAHAHAHAH . sedih weyhhh ta tau la kalau kau ta sedih p aku sedih nak tinggalkan rumah kecik aku niey ;) 


  

                  mummy daddy doakan along niey selamat semuanye untuk sem 3 n untuk tahun baru niey okay . haaa doakan dapat BF yang boleyh jage anak mak sekali HAHAHAHAHAH . *gurauguraumaksayang <3.
bye mak , bye ayah , bye angah , bye akmal . nnti minggu2 along balek okay takyah la sedih sangat along nak pegi . melaka je pown ta jauh dari seremban laaa ;) pasniey korang mesti rindu along . ahahahahaha okbyeee! mmuaahhhhh .

No comments:

Post a Comment